Indice del forum

Bossk Forum

PortalPortale  blogBlog  AlbumAlbum  Gruppi utentiGruppi utenti  Lista degli utentiLista degli utenti  GBGuestbook  Pannello UtentePannello Utente  RegistratiRegistrati 
 FlashChatFlashChat  FAQFAQ  CercaCerca  Messaggi PrivatiMessaggi Privati  StatisticheStatistiche  LinksLinks  LoginLogin 
 CalendarioCalendario  DownloadsDownloads  Commenti karmaCommenti karma  TopListTopList  Topics recentiTopics recenti  Vota ForumVota Forum

gick jag till en specialbutik och fick
Utenti che stanno guardando questo topic:0 Registrati,0 Nascosti e 0 Ospiti
Utenti registrati: Nessuno

Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> God Bless America
PrecedenteInvia Email a un amico.Utenti che hanno visualizzato questo argomentoSalva questo topic come file txtVersione stampabileMessaggi PrivatiSuccessivo
Autore Messaggio
Labi1995

Labi1995 is offline 

uk
MessaggioInviato: Ven Gen 11, 2019 7:09 am    Oggetto:  gick jag till en specialbutik och fick
Descrizione:

Den ?vre delen av RC5000
?r riktigt snygg - den
?r extremt tunn och den inre ytan ?r ganska mjuk. Manschetten runt vristen ?r fodrad med ett mycket mjukt syntetiskt material, med bara en liten kudde bakom Achilles. Interi?ren ?r d?r denna sko
verkligen trumpar Mizuno Universe. Universum ?r fodrat av ett n?got grovt n?t, och vristkragen ?r gjord av ett plastmaterial som ger mig bl?sor bakom min Achilles om jag k?r i dem utan strumpor. RC5000 k?nns mycket b?ttre p? en sockless foot.I tog RC5000 ut f?r en f?rsta lopp idag - gjorde 7,25 miles i dem p? v?gar, och gjorde mitt b?sta f?r att blanda upp hastigheter lite. Om min f?rsta k?rning ?r en bra indikator p? vad framtida k?rningar i den h?r skon kommer att bli, kommer jag absolut att ?lska denna sko. Enzan har bara mjukhetens r?tt till min smak - j?mf?rbar med en Saucony Kinvara om du rakar ner den
midsolh?jden p? den d?r skoen. Mizuno Universe ?r en fastare sko, och ?r inte lika bra en match f?r mina ben p? asfalt. Mina bekymmer om sm?rtan genom mittfoten verkade obefogade p? spr?ng. Jag hade inga problem att springa i
skorna, och de rymmer min form mycket bra. Jag gick suddl?st och var v?ldigt glad ?ver att jag inte k?nde det minsta obehaget. Inte ens en hotspot!
Jag kan ?rligt s?ga att RC5000 ?r en v?ldigt imponerande sko. Jag har visserligen bara satt i en lopp i dem hittills, men de hanterade 7 + sjuka miles med l?tthet, och jag ?r ?vertygad om att jag antagligen kommer att ta ut dem p? min n?sta l?nga lopp. Jag kommer att avsluta denna "f?rsta k?rning" recension h?r och kommer att uppdatera efter behov om mina tankar ?ndras efter ytterligare runs.Below ?r en utm?rkt serie av videoklipp sk?t med en h?ghastighets videokamera av PT Jeff Moreno fr?n Precision Physical Therapy och Fitness i Santa Cruz, Kalifornien. N?r du tittar p? videon, som Jeff ursprungligen publicerade p? hans kliniks blogg, h?lla koll p? fotens landningsposition i f?
rh?llande
till kn?et vid f?rsta markkontakt - landar n?stan alltid r?tt under kn?et i varje l?pare. Eliter som dessa har l?nga steg f?r att uppn? de hastigheter de g?r, men str?ckl?ngden kommer via h?ftf?rl?ngningen p? baksidan, och inte via att n? med foten fram?t. Det h?r ?r en av de st?rsta skillnaderna som jag konsekvent ser n?r vi j?mf?r l?pare som dessa till rekreationsl?pare i tungt kuddade skor (som m?nga l?pare i den h?r videon). N?r jag b?rjade springa allvarligt f?r fem ?r sedan gick jag till en specialbutik och fick monterad p? skor genom att ha [s?ljare] se mig springa ?ver butiken 10 meter. De sa: "Du ?r en mild pronator - du borde nog ha lite stabilitet i dina skor." Jag t?nkte inte n?gonting om det d?. Jag hade n?gon variant av en stabilitetssko i ungef?r tv? ?r, och sedan l?ste jag Born to Run. Den h?r typen
fick mig att undra
om det finns v?ldigt mycket vetenskap bakom hela denna verksamhet. Och jag k?pte ett par Nike Frees. Det var typ av min f?rsta utforskning med mindre sko. Jag sprang in i dem och jag blev bara f?rv?nad ?ver hur mycket ljusare och flexiblare de var. Att jag kunde k?ra i dem, trots att jag fick veta att jag beh?vde en stabilitetssko, ledde till en sak efter en och jag kom f?r att uppt?cka att det verkligen inte finns en hel del god vetenskap som st?der hela paradigmet att vi ska passa folk baserat p? hur mycket de pratar. D?refter kommer du att prata med m?nniskor som Jay Dicharry (som k?r SPEED Lab vid University of Virginia) och du finner att b?gh?jden ?r ganska meningsl?s n?r det g?ller att passa skor eftersom vad b?gen g?r n?r du k?r ?r v?ldigt annorlunda ?n vad det g?r n?r du st?r.
Torna in cima
Profilo Messaggio privato
Adv

MessaggioInviato: Ven Gen 11, 2019 7:09 am    Oggetto: Adv

Torna in cima
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> God Bless America Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 1

Vai a: