Indice del forum

Bossk Forum

PortalPortale  blogBlog  AlbumAlbum  Gruppi utentiGruppi utenti  Lista degli utentiLista degli utenti  GBGuestbook  Pannello UtentePannello Utente  RegistratiRegistrati 
 FlashChatFlashChat  FAQFAQ  CercaCerca  Messaggi PrivatiMessaggi Privati  StatisticheStatistiche  LinksLinks  LoginLogin 
 CalendarioCalendario  DownloadsDownloads  Commenti karmaCommenti karma  TopListTopList  Topics recentiTopics recenti  Vota ForumVota Forum

begyndte at komme igennem
Utenti che stanno guardando questo topic:0 Registrati,0 Nascosti e 0 Ospiti
Utenti registrati: Nessuno

Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> God Bless America
PrecedenteInvia Email a un amico.Utenti che hanno visualizzato questo argomentoSalva questo topic come file txtVersione stampabileMessaggi PrivatiSuccessivo
Autore Messaggio
Labi1995

Labi1995 is offline 

uk
MessaggioInviato: Mar Gen 08, 2019 4:30 am    Oggetto:  begyndte at komme igennem
Descrizione:

Sidste weekend havde jeg den fantastiske oplevelse af crewing for min ven Nate Sanel p? Vermont 100 Ultramarathon. Hvis
du aldrig har besat en Ultra, anbefaler jeg det st?rkt - ikke kun havde jeg en blast, men oplevelsen af ??at se folk fors?ge at k?re 100 miles er virkelig ?refrygt inspirerende. At k?re et l?b som dette betyder i alt at k?re rundt i et k?ret?j til
udpegede handler stationer hvor du venter p? din runner at ankomme. Ved hvert stop udskifter du deres v?sker, har et udvalg af mad til r?dighed, plus v?re klar til at skifte sko, sokker, h?ndtag blister osv. Nate havde gjort et fantastisk stykke arbejde med
at give mine andre bes?tningsmedlemmer (Joe Hammond og Brett Coapland) og jeg anslog ankomsttider p? hvert stop samt detaljerede instruktioner om, hvad han ville have os til at g?re for ham. Mit job bestod hovedsagelig af at genopfylde sine h?ndholdte vandflasker - en med isvand og en anden med Hammer Sustained Energy. Jeg var ogs?
navigator, selvom Joe kendte omr?det godt nok, at jeg havde meget lidt at g?re i den rolle. For det meste var jeg i stand til at tage mange fotos og videoer og simpelthen opleve l?bet som en tilskuer. Nate gik ind i l?bet med et snigende tilf?lde af
plantar fasciitis, og han vidste, at det kunne blive en kamp. Han havde fundet ud af, at han kunne klare sig bedst i hans Hoka One One Stinson Evo sko (masser af Hokas derude!), S? han startede l?bet i dem. Han s? st?rkt tidligt i l?bet, og var godt p? vej for at opfylde sit sub-20 timers m?l. Tidlige hj?lpestationer var uden h?ndelse, og alt gik glat. Desv?rre begyndte Nates quads at give ham problemer, da kilometerene blev lagt op, og han tilskrev dette til Hokas. I km 57 valgte han at skifte til Brooks Grits, som syntes at g?re det trick, da han genvandt sin styrke, og han fl?j
gennem 62-mile hj?lpen stationen, stadig i under 20 timer tempo. Op-og nedture ses du ved et l?b af denne l?ngde er temmelig imponerende. Vi ankom til 70 mile hj?lpe station og s? som l?bere han var med kun 8 miles tidligere begyndte at komme igennem. Intet
tegn p? Nate. Vi spekulerede p?, om han m?ske ville have hentet det op og var kommet og g?et igennem, f?r vi kom derhen. Nej, ikke s? heldigt, og som minutterne krydsede vi vidste, at noget var forkert. Brett besluttede at k?re op ad vejen lidt for at se, om han kunne f? ?je p? ham, og efter et stykke tid kom han ned ad bakken med Nate,
der selvf?lgelig havde smerter. I de 8 miles, siden vi tidligere havde set ham, sprang Nates PF op til det punkt, hvor det var alt, hvad han kunne g?re for at hoble langs de grusveje, der udg?r en stor del af de 100 kilometer lange baner. Str?kningen
ud af 70 km stop var en brutal op ad bakke (jeg havde fors?gt at k?re det tidligere p? dagen, og jeg kan ikke forestille mig at g?re det efter 70 miles af l?b!), Men Nate v?lger at kalde det en dag. Det var klart, at beslutningen om at falde var den
rigtige, men det var ogs? klart, at han var dybt skuffet over, at han ikke kunne forts?tte. M?ngden af ??tr?ning, der g?r i prepping for en 100 mile race er enorm, og det er sv?rt at ikke opfylde dine m?l p? race dag.
Torna in cima
Profilo Messaggio privato
Adv

MessaggioInviato: Mar Gen 08, 2019 4:30 am    Oggetto: Adv

Torna in cima
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> God Bless America Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 1

Vai a: