Indice del forum

Bossk Forum

PortalPortale  blogBlog  AlbumAlbum  Gruppi utentiGruppi utenti  Lista degli utentiLista degli utenti  GBGuestbook  Pannello UtentePannello Utente  RegistratiRegistrati 
 FlashChatFlashChat  FAQFAQ  CercaCerca  Messaggi PrivatiMessaggi Privati  StatisticheStatistiche  LinksLinks  LoginLogin 
 CalendarioCalendario  DownloadsDownloads  Commenti karmaCommenti karma  TopListTopList  Topics recentiTopics recenti  Vota ForumVota Forum

j med tre barn betyder att skollov
Utenti che stanno guardando questo topic:0 Registrati,0 Nascosti e 0 Ospiti
Utenti registrati: Nessuno

Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> God Bless America
PrecedenteInvia Email a un amico.Utenti che hanno visualizzato questo argomentoSalva questo topic come file txtVersione stampabileMessaggi PrivatiSuccessivo
Autore Messaggio
Labi1995

Labi1995 is offline 

uk
MessaggioInviato: Mer Giu 13, 2018 8:34 am    Oggetto:  j med tre barn betyder att skollov
Descrizione:

Andra strategier som jag har f?rs?kt att anta f?r att balansera min k?rning med familjens tid ?r att
g?ra min l?nga lopp under veckan ist?llet f?r p? helgen och med en helgdag som en dedikerad avst?ngningsdag. Jag har ocks? l?rt mig att ibland m?ste du ta tillf?llet i akt att ha kul och inte l?ta ditt tr?ningsschema diktera ditt liv.
Ig?r, till exempel, hade vi planerat att ta barnen till Lost River Gorge upp i Vita bergen. Min fru fr?gade mig om jag ville stanna hemma och f? saker att g?ra, men jag skulle inte sakna en rolig dag med barnen. S? trots min stress att f?rs?ka f? allt som tog hand om min resa, gick jag till Lost River och hade en blast. Jag t?nkte p? allt f?r en halv dag. Jag m?ste spendera lite kvalitetstid och krypa runt genom grottor med mitt g?ng. Jag kan inte sl? min planerade k?rstr?cka i veckan, och jag kan komma lite bakom med e-postsvar, men jag kommer att minnas resan med familjen l?ngt mer ?n vad jag skulle
ha gjort om jag stannade hemma.
N?r jag var f?rdig med Arnolds artikel hittade jag ny beslut att h?lla fast vid morgontidningarna. Ja, k?rning ?r
en tid f?r mig, men det borde inte ta tid ifr?n dem. Och jag skulle g?rna f?rs?ka f? familjen att komma till VT f?r loppet. Det skulle betyda att v?rlden f?r mig har dem d?r. Jag ?lskar dessa killar, och jag m?ste g?ra ett b?ttre jobb att s?tta dem f?rst hela tiden. och du har en snygg familj! Jag tror att du har b?rjat g?ra de r?tta sakerna - skiftar din l?nga lopp, stiger upp ?ronbandet, som var sv?rt f?r mig, men som alla andra rutiner kan du justera efter 1-2 m?nader. Kan jag f?resl? eftermiddagsnappar om tiden presenterar sig? Jag tror Winston Church Hill var en napper. Ocks?, jag skulle locka ultraljuden p? 50k eller ?nnu mindre, tills barnen v?xer upp, eftersom du inte ?r en
professionell l?pare. Du kan titta p? det som en grundbyggnadsfas, d? de blir ?ldre och deras v?nner blir "som allt", kommer du att ha mer tid att sl?
l?ngre saker om du vill, eller de kan bli Dads "pit crew" om de ville, eller kanske kommer de bli l?pare och vill ocks? k?ra! Lycka till med balansen. "F?r dem som mycket ges ?r mycket n?dv?ndigt". Bara ett citat h?rde jag n?gonstans. Jag tror att det betyder att du kommer att bli tr?tt. Jag har jobbat hemifr?n i 13 ?r nu och att ha en familj med tre barn betyder att skollov kan vara lite utmanande f?r att f? jobb.
W.r.t passade i racing och tr?ning, jag k?rde min f?rsta riktigt l?nga ultraljud i slutet av juni (95 mil West Highland Way Race) och gick det mesta av min tr?ning f?re lunch eller strax efter att ha stigit p? morgonen. De enda riktigt l?nga k?rningarna som jag gjorde under de sex m?naderna f?re loppet var ett maraton och 53 mil ultra. De l?nga k?rningarna som jag gjorde i tr?ningen var alla i 13-15 kilometer, vilket
?r kort ?ven f?r maratonutbildning. De flesta veckor fick jag dock i tv? av dessa k?rningar.
Min t?vling gick riktigt bra trots relativt korta l?nga k?rningar kunde klara sig bra. F?r en 50k race skulle jag inte oroa mig mycket om att f? massor av riktigt l?nga k?rningar, skulle halva maratonavst?ndet vara bra.
Jag tycker att nyckeln till att g?ra blygsama l?nga l?pande arbeten undviker en h?g carbdiet och l?per fast. Kombinationen inneb?r att din kropp kommer att brinna mer fett under hela dagen s?v?l som dina k?rningar. Det tar lite anpassningstid f?r att skifta ?ver fr?n att br?nna ?verv?gande karbohydrater till ?verv?gande fetter, men n?r du har uppn?tt det, blir stressen p? att
beh?va riktigt l?nga tr?ningspunkter minskat.
Torna in cima
Profilo Messaggio privato
Adv

MessaggioInviato: Mer Giu 13, 2018 8:34 am    Oggetto: Adv

Torna in cima
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> God Bless America Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 1

Vai a: