Indice del forum

Bossk Forum

PortalPortale  blogBlog  AlbumAlbum  Gruppi utentiGruppi utenti  Lista degli utentiLista degli utenti  GBGuestbook  Pannello UtentePannello Utente  RegistratiRegistrati 
 FlashChatFlashChat  FAQFAQ  CercaCerca  Messaggi PrivatiMessaggi Privati  StatisticheStatistiche  LinksLinks  LoginLogin 
 CalendarioCalendario  DownloadsDownloads  Commenti karmaCommenti karma  TopListTopList  Topics recentiTopics recenti  Vota ForumVota Forum

ger fortfarande att den
Utenti che stanno guardando questo topic:0 Registrati,0 Nascosti e 0 Ospiti
Utenti registrati: Nessuno

Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> God Bless America
PrecedenteInvia Email a un amico.Utenti che hanno visualizzato questo argomentoSalva questo topic come file txtVersione stampabileMessaggi PrivatiSuccessivo
Autore Messaggio
Labi1995

Labi1995 is offline 

uk
MessaggioInviato: Gio Feb 14, 2019 3:45 am    Oggetto:  ger fortfarande att den
Descrizione:

En kommentar till mitt tidigare inl?gg p? de nya Nike Free 4.0 v2 och 3.0 v4 skorna varnade mig till en annan ny sko som kommer i sommar fr?n Nike kallad Flyknit Racer (tack Henry!). Uppenbarligen blev skoen just meddelad vid en show i New York f?r n?gra timmar sedan, och det ?r en racingplatta med en ultral?tt, formmontering, sticka ?vre. H?r ?r detaljerna fr?n High Snobiety:
"Nike Flyknit revolutionerar l?pning genom att ompr?va
skonbyggnad fr?n grunden Upplysas av idrottareinsikt och anv?nder en ny propriet?r teknik. Garn och tygvariationer ?r exakt konstruerade endast d?r de beh?vs f?r en
fj?dervikt, formfitting och n?stan s?ml?s ?vre. Med hela strukturen och st?det stickat in v?ger Nike Flyknit Racers ?vre och tunga bara 34 gram. Hela sko v?ger bara 160g f?r en storlek 9, 19% l?ttare ?n Nike Zoom Streak 3, en sko som anv?nds av f?rsta, andra och tredje platsens idrottare i m?ns maraton p? VM 2011. Nike Flyknit ?vre ?r ocks? konstruerad f?r precision passform, vilket ger en k?nsla av en andra hud. NIKE har skapat en vardaglig l?psko, Nike Flyknit Trainer +, som p? 220 gram eller 7,7 uns, kommer att ge vikt och passform f?r Nike Flyknit till l?pare p? alla niv?er. "Rapporterar att Flyknit" ?r maratonskon som v?rldens b?sta l?pare fr?n hela v?rlden,
inklusive de fr?n Kenya, Storbritannien, Ryssland och USA kommer att ha p? sig i v?rens maraton och i London i sommar. "Tyv?rr gissar jag den h?r skogen, som de flesta
Nike-l?genheter kommer att vara f?r smala f?r min fot, men det ?r ett intressant koncept ... P? senare tid har jag h?rt m?nga rykten om n?gra nya Nike Free running-modeller som snart kommer att komma ut (inklusive detta inl?gg fr?n Jason Robillard). Jag har v?ldigt lite i v?gen f?r detaljer, men lyckades komma ?ver n?gra bilder p? vad jag tycker ?r tv? av skor efter att ha gjort lite webs?kning (den h?r tr?den p? Sole Collector var till hj?lp ...).
B?da ser ut att vara lite l?gre i h?len ?n den vildt popul?ra Free Run +, och som alltid g?r Nike ett bra jobb med snygga skor (jag tror att Free 3.0 v4-bilderna ?r bara kvinnors versioner). Toeboxen p? Free 3.0 v4 ser
s?rskilt intressant ut f?r mig eftersom det verkar vara lite rymligare ?n i tidigare 3.0-modeller (smal passform ?r den fr?msta anledningen till att jag inte l?ngre b?r 3.0). Jag trodde att jag skulle dra mig sj?lv fr?n djupet av den slutliga bokredigeringen f?r att ge en snabb uppdatering av min erfarenhet av New Balance 730 l?psko. N?gra veckor tillbaka skrev jag en post som beskriver New Balance 730 i detalj, men jag hade ?nnu inte k?rt i dem. Jag har nu satt i ca 25 miles i skon, och mitt intryck ?r fortfarande mycket positivt. N?r det g?ller prestanda p? v?gen har 730 en v?ldigt fast ?ktur och ?r i s? m?n rimligt j?mf?rbar med v?gtrafikl?genheter som Mizuno Universum och Adidas Hagio. 730 k?nns v?ldigt mycket som en strippad version av den ursprungliga Minimus Road, och enligt min ?sikt ?r ?verl?gsen den skon p? n?stan
alla s?tt. Den ?r l?ttare, mer flexibel och k?nns lika bra konstruerad som MR10. Jag har inte gjort en l?ng sikt i dem ?nnu (det har varit n?gra och l?ngt ifr?n mig f?r sent), s? det kan inte kommenteras, men ser ingen anledning till varf?r den h?r skon inte skulle fungera bra f?r det ?ndam?l om du inte har n?got emot en fast mellansula (anm?rkning: min kompis Thomas ?ver p? Tro i Runen rapporterar att han gjorde en 22 miler p? 730-talet och att de k?nde sig bra). P? grund av den tunna fasta sulan ?r det h?r inte en sko som jag skulle rekommendera f?r h?ftiga l?pare. ? andra sidan, dessa funktioner kombineras med endast en 3-4mm h?l-framfodsdroppe (jag s?ger fortfarande att den k?nns mindre, trots att jag m?tt den p? 3mm ...) g?r den till en bra sko f?r en midfoot eller forfoot-anfallare. Trots att jag bara har lagt 25 mil p? dem
hittills ?r det gl?djande att se att n?stan allt bristande slitage hittills ligger p? sidfot till foten. Passformen ?r bra, men jag har en k?nsla av att den g?r lite liten (jag skulle best?lla en halv storlek om jag skulle best?lla ett annat par), och den breda framfoten ger en riklig m?ngd utrymme f?r t?vning (och f?r de med brett f?tter kommer skon i 2E bredd!). Jag har lyckats med tv? sjuka k?rningar i dem hittills och har inte haft n?gra blisteringproblem ?n (en s?llsynthet f?r mig). En av de b?sta sakerna om New Balance 730 ?r priset. Det ?r inte l?tt att hitta en minimalistisk sko i dessa dagar som kostar under $ 70, och det h?r ?r en som fungerar v?ldigt bra
till den prispunkten. Jag ser det h?r som en bra runt sko f?r dem som gillar en tunn s?ll och en fast ?ktur, och folk som beh?ver en racingplan med en bred framsida
skulle ocks? tycka att detta ?r ett mycket bra alternativ. Personligen ser jag detta som en n?stan idealisk avslappnad sko f?r att bara ha p? sig runt staden - den ?r platt, bred och mycket bekv?m f?r promenader. Hittills s? bra med NB 730!
Torna in cima
Profilo Messaggio privato
Adv

MessaggioInviato: Gio Feb 14, 2019 3:45 am    Oggetto: Adv

Torna in cima
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> God Bless America Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 1

Vai a: